אודות ממסי
שירותי החברה
חברת ממסי, הנמצאת בבעלות קבוצת הרכב אלבר, היא חברת שירותי הדרך והגרירה הוותיקה והמובילה בישראל. החברה משרתת את לקוחותיה – קבועים ומזדמנים, מוסדיים או פרטיים – בשתי דרכים עיקריות:
שירותי דרך וגרירה: "עזרה ראשונה" לנהגים 24/7 (למעט יום כיפור), בכבישים ובשטח. אנחנו מבצעים גרירה וחילוץ של כלי רכב מכל הסוגים, בין אם לאחר תאונה או לאחר תקלה מכנית, חשמלית או אחרת; מחליפים גלגלים, מסייעים בהתנעה, מחליפים מצברים, פורצים דלתות רכב נעולות, מספקים תדלוקי חירום ומבצעים פעולות חירום נוספות הנדרשות בשטח.
מרכזי שירות: טיפולי רכב מורכבים, המתבצעים ברשת של מוסכים מורשים בפריסה ארצית. במרכזי השירות שלנו, הפרוסים בערים מרכזיות מחיפה עד באר שבע, אנחנו מבצעים טיפולי רכב תקופתיים, תיקונים מכניים בכל רמות, פחחות וצבע, חשמל ומיזוג אוויר, אבחונים ממוחשבים, טיפול ותחזוקה לגלגלים וצמיגים, ייעוץ טכני, הכנה של הרכב לקראת מכירה או השבחה, הכנה לטסט ועוד. בהתאם לתנאי פוליסת ביטוח הרכב, מנויי ממסי מקבלים גם רכב חלופי במקרה של גניבה או נזק ברמת אבדן מכל סוג. בנוסף החברה גם מספקת תיקון לפנסים ומראות, תיקון והחלפה של פגושי הרכב החלפת שמשות גגות זכוכית לרכב ועוד
השילוב העוצמתי בין עזרה ראשונה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בשטח לבין רשת מרכזי שירות המספקת מעטפת מקיפה ומלאה של טיפולים לרכב, מעניק לכם רשת ביטחון ללא תחרות בכל מקרה של תקלה, תאונה או כשל טכני על הכבישים.
אנחנו עומדים לשירותכם 24/7, 364 ימים בשנה (למעט יום הכיפורים).
ממסי שירותי דרך וגרירה
רכבכם נתקע באמצע הדרך? רכב תקול עקב תאונת דרכים? נורת הדלק מהבהבת? תקלה במערכת החשמל? תקר בלתי צפוי בגלגל? נהגים על כבישי ישראל נקלעים לבעיות כאלו מדי יום ביומו. הצרות הללו עלולות כמובן להתרגש גם על לקוחות ממסי, אלא שאותם תמיד יהיה מי שייחלץ, או יצליח לפתור ולתקן את הבעיה כבר בזירת האירוע – בכל מקום ובכל שעה.
גרירה וחילוץ לרכבי בנזין וחשמליות
משטח הסמוך לכביש
שירותי רכב חלופי
שירותי רכב חלופי
התקנת מצבר בבית הלקוח
התקנת מצבר בבית הלקוח
תיקון שבר פנסים, מראות ושמשות
תיקון שבר פנסים, מראות ושמשות
מוקד מקצועי ומהיר 24/7
מוקד מקצועי ומהיר 24/7
החלפה ותיקון תקר
החלפה ותיקון תקר
מרכזי שירות בפריסה ארצית
מרכזי שירות בפריסה ארצית
זימון תור לטיפול אונליין
זימון תור לטיפול אונליין
ייעוץ אישי וצמוד
ייעוץ אישי וצמוד
'שירותי 'ניקח-נחזיר
שירותי ניקח>נחזיר
מחלקות מגוונות
מחלקות מגוונות
גרירה וחילוץ לרכבי בנזין וחשמליות
משטח הסמוך לכביש
שירותי רכב חלופי
שירותי רכב חלופי
התקנת מצבר בבית הלקוח
התקנת מצבר בבית הלקוח
תיקון שבר פנסים, מראות ושמשות
תיקון שבר פנסים, מראות ושמשות
מוקד מקצועי ומהיר 24/7
מוקד מקצועי ומהיר 24/7
החלפה ותיקון תקר
החלפה ותיקון תקר
מרכזי שירות בפריסה ארצית
מרכזי שירות בפריסה ארצית
זימון תור לטיפול אונליין
זימון תור לטיפול אונליין
ייעוץ אישי וצמוד
ייעוץ אישי וצמוד
'שירותי 'ניקח-נחזיר
שירותי ניקח>נחזיר
מחלקות מגוונות
מחלקות מגוונות
שירותי הדרך שלנו
ממסי שירותי דרך וגרירה מלווים אתכם בכל נסיעה ומנגישים לכם את השירותים הבאים:
-
התנעת הרכב
-
החלפת מצברים
-
גרירה ליעד נבחר
-
חילוץ רכב – משטח הסמוך לכביש
-
חילוץ כלי רכב חשמליים
-
החלפת גלגלים (בתשלום)
-
אספקת דלק – אם אתם תקועים בכביש עם מיכל ריק
-
שירות מנעולים – הזמנת מומחה לפריצת דלתות (בתשלום)
-
ייעוץ טכני
-
העמדת רכב חלופי במקרים של גניבה או נזק ברמת טוטאל-לוס
-
החלפת שמשות
-
החלפת גג פנורמי
-
תיקון פגושים - בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח
-
החלפת פנסים ומראות
הלקוחות שלנו
ממסי מספקת שירותי דרך וגרירה למגוון רחב של לקוחות קבועים ומזדמנים, פרטיים ומוסדיים.
-
מנויים: לקוחות שרכשו מנוי שנתי בצמוד לפוליסת הביטוח באמצעות סוכן או חברת הביטוח, המנוי מעניק זכות לשירותי דרך שונים, בהם גרירה, התנעה, תיקונים קלים, חילוץ והחלפת מצברים.
-
לקוחות מזדמנים: נתקעתם? ניתן להזמין מממסי שירותי דרך גרירה ו/או החלפת מצבר בתשלום.
-
חברות ביטוח: אנו עובדים מול חברות ביטוח רבות בישראל, ומספקים ללקוחותיהן שירותים כמו שרותי דרך גרירה,החלפת פנסים ומראות ועוד, בהתאם לתנאי הפוליסות.
-
ארגונים: אנו מספקים שירותי דרך גרירה והובלת רכב לחברות ליסינג והשכרה, ציי רכב בארגונים וגופי ממשל.
מה עוד חשוב לדעת?
-
פוליסות הביטוח שלכם אינן כוללות פעולות איבה או מלחמה. במקרים כאלה, יש לפנות למס רכוש באתר משרד האוצר ולהגיש בקשה לפיצוי על נזק ישיר.
-
חברת ממסי מספקת שירותי דרך וגרירה לכלי רכב חשמליים. חשוב לדעת: אם הגלגלים האחוריים של הרכב החשמלי ננעלים בעת הגרירה, הגרירה אמורה להתבצע באמצעות גרר דולי – מעין עגלה ייעודית הנושאת את הרכב ומאפשרת לגרור אותו ללא נזק לגלגלים, למערכת ההנעה או לרכיבים חשמליים. אם הרכב נעול, חשוב להקפיד שיטופל רק על ידי מנעולן מורשה, כדי למנוע נזק ובעיות משפטיות בעתיד.
ממסי מרכזי שירות
במקביל לשירותי הדרך והגרירה, ממסי מפעילה 8 מרכזי שירות בפריסה ארצית המספקים מגוון רחב של שירותי רכב, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ללא פשרות. בין השאר אנחנו מספקים טיפולים תקופתיים לכל סוגי הרכב, תיקונים מכניים מורכבים, פחחות וצבע, חשמל ומיזוג אוויר, אבחונים ממוחשבים ועוד.
כאמור, במרכזי השירות תוכלו לקבל גם ייעוץ טכני, רכב חלופי במקרה של גניבה או תאונת טוטאל-לוס, החלפת שמשות, החלפת גג פנורמי ותיקון פגושים (בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח).
כל מרכזי השירות שלנו פועלים על-פי התקנים המחמירים ביותר של יצרני הרכב ומפוקחים על ידי היבואנים ומשרד התחבורה. במרכזים משרתים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ – מכונאים, מהנדסים וטכנאים. כולם נבחרו והוכשרו בקפידה על ידי ממסי בארץ ובחו"ל, זאת כדי להעניק לרכבכם את הטיפול המקצועי ביותר, במחיר אטרקטיבי ובסטנדרטים גבוהים של שירות, הזוכים פעם אחר פעם בהבעת שביעות הרצון, ההוקרה והנאמנות של לקוחותינו.
ONE STOP SHOPS
מרכזי השירות של ממסי פועלים להעניק מעטפת שירותית מלאה ומקיפה לכל לקוחותינו. אנו שואפים להפחית ככל הניתן את מעורבות הלקוח ושילובו בטיפול. אם נדרשת, לדוגמא, החלפת צמיגים ברכב, לא תשלחו לבצע זאת במוסך נפרד. עובדי מרכז השירות של ממסי ידאגו לקחת את רכבכם למרכז המתמחה בנושא ולאחר מכן יחזירו את הרכב להמשך טיפול.
כמו כן, מרכזי השירות של ממסי מעניקים גם טיפולי השבחת רכב לקראת מכירה. נציגי מרכז השירות יעברו על הרכב בצוותא עם הלקוח וירשמו כל פרט המצריך תיקון או עבודת פח וצבע וזאת על מנת שרכבכם יהיה מוכן למכירה כחדש.
ממסי מקפידה על שקיפות מרבית בעבודה מול לקוחותיה, תוך פירוט מלא של היקף העבודה ועלותה עוד לפני תחילת הטיפול.
איך מתבצעת העבודה מול חברות הביטוח?
רשת מרכזי השירות של ממסי עובדת כמוסכי הסדר של חברות הביטוח: הכשרה ביטוח: מנורה, הפניקס, איילון, מגדל, שומרה, ווישור, ביטוח ישיר. במקרה של תאונה ו/או נזק – שלאחריו פונה הלקוח לחברת הביטוח, הלקוחות מתבקשים לבחור במרכז השירות בו יהיו מעוניינים לקבל שירות. לאחר הבחירה, הלקוח ושמאי רכב מורשה מטעם חברת הביטוח, יבואו למרכז השירות. השמאי יבדוק את הרכב, ירשום רשימת חלקים להחלפה ויבצע אומדן נזק ראשוני.
במידה והחליט השמאי כי הרכב ספג מעל 60% נזק, חברת הביטוח תפצה את מבוטחיה בביטוח הרכב המקיף במלוא מחיר הרכב על פי מחירון. אם השמאי קבע כי הנזק נע בין 49% ל-59%, הרכב נחשב כאובדן להלכה. במקרה כזה, השמאי ימליץ האם כדאי לתקן את הרכב או להתייחס אליו כטוטאל-לוס, והמבוטח יידרש לאשר החלטה זו, ורק לאחר מכן לקבל את כספי הפיצוי מחברת הביטוח.
בתרחיש שבו נקבע לרכב נזק של 48% או פחות, הרכב יוכרז בר תיקון ויועבר לטיפול במרכז השירות של ממסי. המוסך הנבחר יספק ללקוח רכב חלופי ויבצע אומדן נזק ומשך טיפול, אשר לרוב נע בין 3 ל-7 ימי עבודה, אלא אם כן חלקים חלופיים אמורים להגיע בדואר אווירי.